Bazoviška cesta 14
6250 Ilirska Bistrica
Občina Ilirska Bistrica objavlja
JAVNO ZBIRANJE PONUDB ZA ODDAJO PROIZVODNIH IN PISARNIŠKIH POSLOVNIH PROSTOROV V PODJETNIŠKEM INKUBATORJU »OBJEKT 27«
1) PREDMET ODDAJE V NAJEM IN VIŠINA NAJEMNINE
Javno zbiranje ponudb se objavlja na podlagi 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18 in 78/23 – ZORR) in 16. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št.31/2018, 61/20-ZDLGPE in 175/20).
V besedilu dokumenta uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Javna objava za javno zbiranje ponudb za oddajo poslovnih prostorov v Podjetniškem inkubatorju »Objekt 27« je objavljena na spletnih straneh Občine Ilirska Bistrica: https://www.ilirska-bistrica.si/ od 7. 5. 2025 – 30. 11. 2025. Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška 14, Ilirska Bistrica, oddaja v najem poslovne prostore v Podjetniškem inkubatorju »Objekt 27«, Vilharjeva cesta 32, Ilirska Bistrica, na parcelni št. 825/289, k. o. Trnovo. V naravi so to naslednji poslovni prostori:
a) DELAVNIŠKI PROSTORI NAMENJENI PROIZVODNIM DEJAVNOSTIM
Ø DELAVNICA 2, št. prostora 7, v izmeri 74,30 m2,
Delavnica vključuje tudi wc in garderobo. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 6,30 EUR brez DDV/mesec (in se usklajuje enkrat letno z indeksom cen življenjskih potrebščin), kar znaša 468,09 EUR brez DDV/mesec.
Ø DELAVNICA 3, št. prostora 8, v izmeri 101,60 m2,
Delavnica vključuje tudi wc in garderobo. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 6,30 EUR brez DDV/mesec (in se usklajuje enkrat letno z indeksom cen življenjskih potrebščin), kar znaša 640,08 EUR brez DDV/mesec.
Delavnice se nahajajo v pritličju Podjetniškega inkubatorja. V ceni mesečne najemnine delavnice je vključena tudi souporaba parkirišča in videonadzor celega objekta.
V ceni mesečne najemnine delavnice niso vključeni stroški električne energije, stroški porabe vode, varovanje celega objekta, stroški dostopa do interneta, splošni stroški vzdrževanja in stroški vzdrževanja okolice objekta, ki se bodo najemniku obračunali posebej.
Vsaka delavnica ima lastni števec električne energije, najemnik pa z dobaviteljem električne energije sklene pogodbo o dobavi, glede na lastne potrebe. Delavnica ima zagotovljeno ustrezno priključno moč (3 x 35 A) – 24 kW za priklop proizvodnih strojev.
Delavnica nima lastnega števca porabe vode, zato bojo najemniku stroški obračunani sorazmerno med vsemi uporabniki.
Ogrevanje/hlajenje delavnic se izvaja s klimati z vgrajenim protitočnim toplotnim izmenjevalnikom, s katerim je doseženo vračanje toplotne energije iz odpadnega zraka in z vgrajenim toplovodnim grelcem/hladilnikom za dogrevanje/ohlajevanje zraka na potrebno vpihovalno temperaturo. Delavnica ima industrijska sekcijska dvižna vrata. Celoten objekt ima instaliran zunanji videonadzor. Najemnik mora sam poskrbeti za ustrezen odvoz odpadkov, nastalih pri izvajanju dejavnosti, na skupnih površinah objekta ni dovoljeno nobeno odlaganje odpadkov, materiala ali kakršnihkoli drugih premičnin. Najemnik mora sam poskrbeti za ustrezno zavarovanje svojega prostora oziroma opreme. Splošno zavarovanje objekta je zagotovljeno s strani lastnika.
b) PISARNIŠKI PROSTORI NAMENJENI STORITVENIM DEJAVNOSTIM
Ø PISARNA 1, oznaka prostora: 10, v izmeri 25,30 m2.
Poslovni prostor št. 10. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 8,60 EUR/m2 brez DDV/mesec, kar znaša 217,58 EUR brez DDV/mesec (višina oziroma cena najemnine je fiksna za prvo leto, po enem letu se cena valorizira v skladu z letnim koeficientom rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS. K ceni najemnine se obračuna še DDV po predpisani stopnji 22 %).
V pisarni so 4 delovna mesta. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
1 |
MIZA PISALNA |
||
|
160 x 80 x 75 cm |
kos |
4,00 |
2 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
4,00 |
3 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
3,00 |
4 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
3,00 |
5 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
4,00 |
Ø PISARNA 2 (CO-WORKING), oznaka prostora: 11, v izmeri 38,5 m2.
Poslovni prostor št. 11. Uporabnina za delovno enoto (miza + stol) z vključenimi obratovalnimi stroški znaša 70 EUR/mesec, ne glede na število ur uporabe. Za ta delovna mesta ne bo mogoče uveljavljati sofinanciranja stroškov uporabe.
V pisarni je 6 delovnih mest. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
1 |
MIZA PISALNA |
||
|
160 x 80 x 75 cm |
kos |
6,00 |
2 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
6,00 |
3 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
3,00 |
4 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
11,00 |
5 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
6,00 |
Ø PISARNA 4, oznaka prostora: 13, v izmeri 25,30 m2.
Poslovni prostor št. 13. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 8,60 EUR/m2 brez DDV/mesec, kar znaša 217,58 EUR brez DDV/mesec (višina oziroma cena najemnine je fiksna za prvo leto, po enem letu se cena valorizira v skladu z letnim koeficientom rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS. K ceni najemnine se obračuna še DDV po predpisani stopnji 22 %).
V pisarni so 3 delovna mesta. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
MIZA PISALNA |
|||
|
160 x 80 x 75 cm |
kos |
2,00 |
2 |
MIZA PISALNA ZA PODALJŠANJE 200 x 80 x 75 cm |
kos |
1,00 |
3 |
MIZA PODALJŠEK 80 x 60 x 75 cm |
kos |
1,00 |
4 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
3,00 |
5 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
3,00 |
6 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
3,00 |
7 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
3,00 |
Ø PISARNA 5, oznaka prostora: 15, v izmeri 17,30 m2.
Poslovni prostor št. 15. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 8,60 EUR/m2 brez DDV/mesec, kar znaša 148,78 EUR brez DDV/mesec (višina oziroma cena najemnine je fiksna za prvo leto, po enem letu se cena valorizira v skladu z letnim koeficientom rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS. K ceni najemnine se obračuna še DDV po predpisani stopnji 22 %).
V pisarni so 3 delovna mesta. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
1 |
MIZA PISALNA |
||
|
160 x 80 x 75 cm |
kos |
3,00 |
2 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
3,00 |
3 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
1,00 |
4 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
3,00 |
5 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
3,00 |
Ø PISARNA 6, oznaka prostora: 16, v izmeri 16,90 m2.
Poslovni prostor št. 16. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 8,60 EUR/m2 brez DDV/mesec, kar znaša 145,34 EUR brez DDV/mesec (višina oziroma cena najemnine je fiksna za prvo leto, po enem letu se cena valorizira v skladu z letnim koeficientom rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS. K ceni najemnine se obračuna še DDV po predpisani stopnji 22 %).
V pisarni je 1 delovno mesto. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
1 |
MIZA PISALNA ZA PODALJŠANJE 200 x 80 x 75 cm |
kos |
1,00 |
3 |
MIZA PODALJŠEK 80 x 60 x 75 cm |
kos |
1,00 |
4 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
1,00 |
5 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
1,00 |
6 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
5,00 |
7 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
1,00 |
Ø PISARNA 7, oznaka prostora: 18, v izmeri 25,80 m2.
Poslovni prostor št. 18. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 8,60 EUR/m2 brez DDV/mesec, kar znaša 221,88 EUR brez DDV/mesec (višina oziroma cena najemnine je fiksna za prvo leto, po enem letu se cena valorizira v skladu z letnim koeficientom rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS. K ceni najemnine se obračuna še DDV po predpisani stopnji 22 %).
V pisarni so 4 delovna mesta. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
1 |
MIZA PISALNA |
||
|
160 x 80 x 75 cm |
kos |
4,00 |
2 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
4,00 |
3 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
2,00 |
4 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
7,00 |
5 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
4,00 |
Ø PISARNA 8, oznaka prostora: 19, v izmeri 16,90 m2.
Poslovni prostor št. 19. Neto najemnina, brez subvencije najemnine, za poslovni prostor je 8,60 EUR/m2 brez DDV/mesec, kar znaša 145,34 EUR brez DDV/mesec (višina oziroma cena najemnine je fiksna za prvo leto, po enem letu se cena valorizira v skladu z letnim koeficientom rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS. K ceni najemnine se obračuna še DDV po predpisani stopnji 22 %).
V pisarni so 3 delovna mesta. Pisarna je opremljena s pisarniško opremo:
1 |
MIZA PISALNA |
||
|
160 x 80 x 75 cm |
kos |
3,00 |
2 |
STOL PISARNIŠKI |
kos |
3,00 |
3 |
OMARA PISARNIŠKA VISOKA |
||
|
80 x 40 x 200 cm |
kos |
1,00 |
4 |
OMARA PISARNIŠKA NIZKA |
||
|
80 x 40 x 75 cm |
kos |
3,00 |
5 |
PISARNIŠKI PREDALNIKI |
kos |
3,00 |
Vse pisarne v Podjetniškem inkubatorju se nahajajo v pritličju objekta in so opremljene s pisarniško opremo. V ceni najema pisarne niso vključeni stroški električne energije, ogrevanja in ohlajevanja pisarne, stroški porabe vode, dostopa do interneta, stroški odvoza komunalnih odpadkov, stroški videonadzora, stroški čiščenja tal v pisarnah in stroški čiščenja skupnih prostorov, splošni stroški vzdrževanja objekta in stroški vzdrževanja okolice objekta, ki se bojo najemniku obračunali posebej.
Splošno zavarovanje objekta je zagotovljeno s strani lastnika.
Najemnik lahko najame tudi samo 1 delovno mesto (1/3 oziroma 1/4 pisarne), s tem, da si pisarno deli tudi z drugimi uporabniki.
2) ČAS TRAJANJA NAJEMA POSLOVNIH PROSTOROV
Poslovni prostori se oddajo podjetju v najem za določen čas, do dneva, ko podjetje dopolni 5 let starosti. Poslovni prostori se oddajo v najem tistim podjetjem, ki so na dan oddaje ponudbe na to javno zbiranje ponudb v Poslovni register Slovenije vpisana manj kot 5 let. Ta pogoj ne velja za tiste, ki bodo želeli najeti delovno enoto v pisarni št. 2 – co-working.
Pogodba se sklene za določen čas 3 let z 1-mesečnim odpovednim rokom. V primeru, da najemnik želi podaljšati najemno razmerje, mora najmanj 1 mesec pred potekom najemnega razmerja, občini posredovati vlogo za podaljšanje le-tega.
3) POGOJI V POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
Poslovni prostori se oddajo v najem pod naslednjimi pogoji:
§ najemnikom, ki so oddali vlogo za vključitev v Mrežni podjetniški inkubator Perspektiva in s strani Podjetniškega inkubatorja Perspektiva prejeli potrdilo o oddaji vloge,
§ poslovni prostor se odda v najem za določen čas, glede na starost podjetja, največ za 5 let,
§ poslovni prostor se odda podjetjem, ki so v Poslovni register Slovenije vpisana manj kot 5 let, ter zanje velja, da niso s katerim od poslovnih subjektov povezana družba, kot je to določeno v 527. čl. Zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1), (ta pogoj ne velja za tiste, ki bodo uporabljali delovno enoto v pisarni št. 2 – co-working),
§ najemnina (uporabnina) se obračunava mesečno, občina najemniku (uporabniku) v ta namen mesečno izdaja račune,
§ prednost pri najemu ima najemnik, ki je zavezanec za DDV oziroma identificiran za namene DDV ter ima pravico do celotnega odbitka DDV ter izpolnjuje pogoje skladno s 45. členom ZDDV-1, ne glede na točkovanje,
§ najemnik nima pravice oddajati poslovnega prostora v podnajem,
§ najemnik mora za opravljanje dejavnosti izpolnjevati z zakonom določene pogoje,
§ najemnika bremenijo vsi stroški in riziki pridobivanja ustreznih dovoljenj za obratovanje in poslovanje ter vse davčne dajatve,
§ najemnik ni upravičen do povračila morebitnih vlaganj v poslovni prostor, razen, če se najemnik in Občina Ilirska Bistrica o tem predhodno izrecno pisno sporazumeta, niti na podlagi vlaganj ne pridobi nobenih pravic,
§ najem poslovnih prostorov zajema tudi souporabo funkcionalnega zemljišča objekta Podjetniškega inkubatorja »Objekta 27«,
§ najemnik pridobi pravico do souporabe parkirnih mest, pri čemer je pod objektom urejenih 23 parkirnih mest, od tega so 4 parkirna mesta namenjena električnim avtomobilom (polnilnice),
§ v proizvodnih prostorih so dopustne proizvodne dejavnosti in storitvene dejavnosti. Izvajanje dejavnosti kot npr. skladiščna dejavnost, mokra avtopralnica, proizvodnja nevarnih snovi ipd. ni dopustno.
4) MERILA ZA IZBOR
Merila za izbor predstavljajo ponudnikom usmeritve pri pripravi ponudbe, komisiji pa podlago za ocenjevanje ponudb, prispelih na Javno zbiranje ponudb za oddajo proizvodnih in pisarniških poslovnih prostorov v Podjetniškem inkubatorju »Objekt 27«.
1. DELAVNIŠKI PROSTORI, NAMENJENI PROIZVODNIM DEJAVNOSTIM
merilo |
št. točk |
starost podjetja ob oddaji ponudbe |
|
do 1 leta |
50 |
1–2 leti |
40 |
2–3 leta |
30 |
3–4 leta |
20 |
4–5 let |
10 |
vrste dejavnosti |
|
visoko tehnološka |
30 |
inovativna |
20 |
ostalo |
10 |
sedež podjetja |
|
sedež podjetja v občini Ilirska Bistrica |
20 |
ostale občine |
10 |
zavezanec za DDV |
|
podjetje je zavezanec za DDV |
10 |
2. PISARNIŠKI PROSTORI
merilo |
št. točk |
starost podjetja ob oddaji ponudbe |
|
do 1 leta |
70 |
1–2 leti |
60 |
2–3 leta |
40 |
3–4 leta |
20 |
4–5 let |
10 |
vrste dejavnosti |
|
visoko tehnološka |
30 |
inovativna |
20 |
ostalo |
10 |
sedež podjetja |
|
sedež podjetja v občini Ilirska Bistrica |
10 |
ostale občine |
0 |
zavezanec za DDV |
|
podjetje je zavezanec za DDV |
10 |
5) PONUDBA
Ponudniki predložijo obrazec Ponudba za najem poslovnih prostorov v Podjetniškem inkubatorju »Objekt 27« s prilogami, obrazec je del razpisne dokumentacije Javnega zbiranja ponudb za oddajo proizvodnih in pisarniških poslovnih prostorov v Podjetniškem inkubatorju »Objekt 27«.
6) ODLOČANJE V POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
Komisija bo ponudbe oziroma vloge ocenila na podlagi meril ter na podlagi števila točk podala svojo oceno. Izbrani bodo tisti ponudniki, ki bodo na podlagi meril zbrali največ točk. V primeru, da se bo več ponudb nanašalo na isti poslovni prostor, se ga dodeli ponudniku, ki prejme največje število točk, ostale ponudnike pa komisija razporedi glede na prejeto število točk. V primeru izenačenosti ponudb, se opravijo dodatna pogajanja za ceno, na katerih uspe tisti, ki ponudi najvišjo ceno.
Ponudniki lahko oddajo prijavo za več prostorov, najemna pogodba pa se s posameznim ponudnikom lahko sklene samo za 1 poslovni prostor.
Z izbranimi ponudniki se sklene najemna pogodba najkasneje v petnajstih (15) dneh. Če ponudniki ne sklenejo pogodbe v tem roku, lahko najemodajalec podaljša rok za sklenitev pogodbe, vendar ne za več kot 15 dni.
Izročitev oziroma prevzem poslovnega prostora se opravi na podlagi primopredajnega zapisnika. Ugotovljene nebistvene pomanjkljivosti ne zadržijo predaje in izročitve poslovnega prostora.
Župan lahko kadarkoli ustavi začeti postopek javnega zbiranja ponudb za oddajo proizvodnih in pisarniških poslovnih prostorov v Podjetniškem inkubatorju Ilirska Bistrica do sklenitve pravnega posla brez vsakršne odškodninske odgovornosti.
7) ODDAJA PONUDB IN VLOG
Ponudniki pošljejo ponudbe ter vloge priporočeno po pošti ali prinesejo osebno v zapečateni pisemski ovojnici na naslov: Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška 14, 6250 Ilirska Bistrica. Rok za oddajo ponudb ter vlog je do 30. 11. 2025 oz. do zapolnitve mest.
Ponudba oziroma vloga morata biti oddani v skladu z razpisno dokumentacijo in sicer ustrezno opremljeno v zaprti ovojnici. Razpisni dokumentaciji je priložen obrazec pravilne opreme ovojnice, ki ga izpolnjenega v skladu z navodili nalepite na sprednjo stran ovojnice (glej opremo ovojnice v razpisni dokumentaciji: Oprema ovojnice).
Vse ponudbe oziroma vloge, ki bodo nepravilno označene oziroma bodo oddane na naslov občine kasneje od razpisanega datuma oziroma ure, bodo zavržene in neodprte vrnjene pošiljatelju.
Odpiranje ponudb oziroma vlog bo enkrat mesečno, prvo odpiranje bo 29. 5. 2025. Odpiranje ne bo javno. V skladu z 6. in 7. odstavkom 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18 in 78/23 – ZORR) v javnem zbiranju ponudb kot ponudniki ne morejo sodelovati cenilec in člani komisije ter z njimi povezane osebe.
8) KRAJ IN ČAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO
Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani Občine Ilirska Bistrica: https://www.ilirska-bistrica.si/, vlagatelji jo lahko prevzamejo v sprejemni pisarni Občine Ilirska Bistrica, Bazoviška 14, Ilirska Bistrica v času uradnih ur. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti, če na e-mail: obcina.ilirska-bistrica@ilirska-bistrica.si posredujete vlogo za dvig razpisne dokumentacije.
9) INFORMACIJE O JAVNEM ZBIRANJU PONUDB NA JAVNEM RAZPISU
Vse dodatne informacije dobite na Občini Ilirska Bistrica v času uradnih ur (v ponedeljek od 8.00 - 11.00 ure, v sredo od 8.00–11.00 ure in od 13.00–16.00 ure ter v petek od 8.00-11.00 ure), oziroma po e-pošti: obcina.ilirska-bistrica@ilirska-bistrica.si ali po telefonu št. (05) 71 41 361. Ogled prostorov je mogoč po predhodnem dogovoru.
Številka: 430-21/2025-5
Datum: 7. 5. 2025
OBČINA ILIRSKA BISTRICA
Dr. Gregor Kovačič
župan